Shoppen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Pauline Roost - WaarBenJij.nu Shoppen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Pauline Roost - WaarBenJij.nu

Shoppen

Door: Pauline

Blijf op de hoogte en volg Pauline

16 Oktober 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

...

Deze dag hadden we voor het eerst geen strak programma, maar was daardoor niet minder druk. We hebben van de gelegenheid gebruik gemaakt om lekker te gaan winkelen en de overige bezienswaardigheden te bezoeken.

Maar we zijn natuurlijk niet alleen naar de 'gewone' winkels geweest. Zo zijn we naar de M&M winkel geweest, een waar paleis om van te watertanden. Om deze dag toch nog een leerzaam tintje te geven zijn we ook naar het Natuurhistorisch museum geweest, waar dinosaurus skeletten te bezichtigen zijn, en een hele tentoonstelling over het menselijk lichaam. Verder kan ik me helaas niet meer precies herinneren wat we gedaan hebben, toch iets te lang geleden.

Wat ik echter wel nog weet is hoe we de dag afgesloten hebben, namelijk met een musical. We hebben last-minute kaartjes gekocht voor Charlie and the Chocolat Factory. We zaten heel hoog op het balkon, wat ik toch behoorlijk eng vond, waardoor we vooral óp het podium keken, maar dit mocht de pret niet drukken want het blijft toch een musical. Het was een hele leuke avond en toch wel erg leuk om zo nog naar de musical te gaan. Zeker een aanrader als je ooit in Londen bent.

...