Spierpijn - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Pauline Roost - WaarBenJij.nu Spierpijn - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Pauline Roost - WaarBenJij.nu

Spierpijn

Door: Pauline

Blijf op de hoogte en volg Pauline

07 September 2017 | Frankrijk, Parijs

Lieve lezers,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een stukje geschreven heb, dus bij deze een korte update. Helaas weet ik niet meer helemaal zeker waar ik de vorige keer gebleven, en door het gebrek aan internet hier kan ik het ook niet opzoeken. Momenteel zit ik namelijk in het lab te wachten op mijn experimenten, zonder internet leek het schrijven van dit verhaal me dus best een nuttige bezigheid.

Mijn experimenten zijn dus ook nog in volle gang en houden me flink bezig op het werk. Maar ik ben niet alleen maar bezig met werken, ik ben al een aantal keren met collega’s gaan rennen in de lunchpauze. Ik kan (nog) niet echt zeggen dat rennen nu mijn nieuwe hobby is geworden, maar het is wel fijn om sportief bezig te zijn met collega’s. Stiekem ben ik best trots op mezelf dat ik steeds verder kan rennen (Oeps, nu dus niet meer zo stiekem :P). Hopelijk kan ik de volgende keer het hele rondje mee rennen van zo’n 5 km, nog niet heel erg veel natuurlijk maar wel al een goed begin. Het grootste nadeel is wel de spierpijn die ik er steeds van krijg, maar het is niet meer zo erg geweest als de eerste keer, want toen kon ik een paar dagen geen trap meer lopen. Oeps, ik had misschien toch al eerder weer moeten gaan sporten.

Maar ik heb niet alleen maar gesport de afgelopen tijd, ik heb ook nog een reisje naar Nederland gemaakt, nu ongeveer 2 weken geleden. Even weer omgeven door een taal die ik begrijp en even weer helemaal thuis voelen. Ik ben samen met Marco naar een 90’s festival geweest, waar Mieke ook was. Super gezellig! Helaas vond ik de muziek wel iets tegenvallen vergeleken met voorgaande jaren maar dat doet weinig af aan de gezelligheid. Daarna ben ik nog gezellig bij Leonie op bezoek geweest <3.

Dag erna heb ik samen met Marco een tripje naar de Hema gemaakt, want van sommige dingen heb ik hier nog steeds geen idee in welke winkel ik die moet kopen. Goede reden om te gaan winkelen als ik in Nederland ben :P Na het winkelen zijn we de Kaaij gegaan, waar we wat hebben gedronken aan de Waal. Om daarna het Nederlandse gevoel nog even vast te houden zijn we pannenkoeken gaan eten.

Even een intermezzo gehad, waar was ik ook al weer gebleven? Ohja, mijn vorige weekend in Nederland. Op maandag moest ik helaas gewoon weer werken, en ik heb die dag dan ook in alle vroegte de trein richting Parijs gepakt. De week was verder niet spannend maar wel heel druk met experimenten. Het afgelopen weekend had is rust, dus ik heb niet al te veel gedaan. Ik ben niet Parijs in geweest, maar ik heb wel spullen gekocht om te gaan sporten, wat kleine dingetjes voor in huis en verder allemaal huishoudelijk klusjes gedaan. Natuurlijk heb ik ook gelezen en serie gekeken, wees maar niet bang ik heb ook echte rust genomen.

Voor aankomend weekend staat er weer een tripje naar Nederland gepland, dit maal voor Marco’s verjaardag. Ik ben heel benieuwd en ik heb er zin in. Helaas moet ik nog anderhalve dag even hard werken voor het zo ver is.

Groetjes,
Pauline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pauline

Actief sinds 09 Sept. 2013
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 159629

Voorgaande reizen:

01 Maart 2017 - 29 Februari 2020

PhD in Parijs

11 November 2016 - 14 November 2016

Citytrip Parijs

27 Juli 2016 - 06 Augustus 2016

Vakantie Wenen en Slovenië

02 Februari 2016 - 04 Februari 2016

Innsbruck

13 Oktober 2015 - 18 Oktober 2015

London

25 Juli 2015 - 07 Augustus 2015

Vakantie Slovenië

17 Januari 2014 - 23 Juli 2014

Stage in Umeå (Zweden)

Landen bezocht: