Goed nieuws! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Pauline Roost - WaarBenJij.nu Goed nieuws! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Pauline Roost - WaarBenJij.nu

Goed nieuws!

Door: Pauline

Blijf op de hoogte en volg Pauline

28 November 2013 | Nederland, Nijmegen

Hallo allemaal,

Hier alweer mijn tweede update, en deze keer met goed nieuws! Vandaag heb ik mijn officiële toelatingsbrief van Umeå University ontvangen. Dit betekent dat ik nu toegelaten ben als student, dus de reis kan nu officieel doorgaan. Daarnaast heeft dit ook veel voordelen zoals korting op het sportcentrum.

Bij deze brief zat ook nog een hele hoop andere informatie, waarin onder andere staat dat ik ook een kamer krijg toegewezen in Umeå. Wat natuurlijk ook heel erg fijn is. Waar dat dit precies is weet ik nog niet, maar het is in ieder geval in een studentencomplex vrij dicht bij de universiteitscampus. Het gebouw waar ik naar toe moet ligt in/bij het ziekenhuis, dat weer naast de campus ligt.

Zelf heb ik de afgelopen tijd natuurlijk niet stil gezeten. Ik heb een hostel geregeld voor de eerste paar dagen van mijn verblijf in Umeå. Daarnaast heb ik gesproken met iemand die uit Umeå komt, wat mij een goed beeld heeft gegeven van de verschillen met Nederland.

Dit betekent dat ik me de komende tijd kan gaan storten op het regelen van de laatste details.

Gr's Pauline

• 29 November 2013 - 22:24

Corry:

Hey leuk voor jou dat je aangenomen bent op de universiteit van Umea.
    En ook al een hele geruststelling dat er ook al een kamer voor jou is.
    Die last is dan toch al van je schouders gevallen.
    Nu kun je je concentreren op andere dingen die ook belangrijk zijn.

Groetjes