De laatste uurtjes - Reisverslag uit Nydalahöjden, Zweden van Pauline Roost - WaarBenJij.nu De laatste uurtjes - Reisverslag uit Nydalahöjden, Zweden van Pauline Roost - WaarBenJij.nu

De laatste uurtjes

Door: Pauline

Blijf op de hoogte en volg Pauline

22 Juli 2014 | Zweden, Nydalahöjden

Hej hej,

Vandaag is het mijn laatste avond hier Umeå. De afgelopen twee weken ben ik nog een keer naar dansen geweest en heb ik met enkele collega's frisbee gespeeld. Niet zomaar overgooien in het park, maar de echte sport. Zoek het maar een keer op, erg leuk om te doen. Enigste nadeel, je heb een goede conditie nodig, die ik toch echt niet heb.

Verder ben ik ook met mijn collega's een avond naar het meer geweest. Toen was het dan toch eindelijk zover, ik heb gezwommen in Nydala lake. Het water was verrassend warm, en met de ondergaande zon was het een prachtig plaatje. Ik ben blij dat ik dit in de laatste dagen toch nog van mijn lijstje af mocht strepen. We hebben er een hele avond bij het meer van gemaakt. Eerst een potje beachvolleybal gespeeld, daarna lekker afkoelen in het meer, lekker barbecueën en als afsluiting weerwolven gespeeld rond het kampvuur. Al met al een mooie afsluiting van mijn tijd hier.

Verder heb ik vrijdag mijn stageverslag ingeleverd, dus precies op mijn laatste werkdag. Verder was het erg moeilijk om afscheid te nemen op stage, want dat zijn toch de mensen waar ik de meeste tijd met heb doorgebracht.

Het afgelopen dagen heb ik doorgebracht met het afronden van de laatste klusjes. Ik heb een laatste bezoek gebracht aan het centrum, heb de laatste zaken gereld op stage en heb mijn trouwe stalen ros verkocht. Dit betekend ook dat ik de laatste dagen dus veel heb gelopen, wat toch weer even wennen was. Ik heb natuurlijk ook mijn koffers gepakt (work in progress), wat toch wel een uitdaging blijkt te zijn. Begin me nu toch af te vragen waar al de spullen toch vandaag komen, het lijkt nooit op te houden, maar er leek veel minden toen het gewoon in de kast lag. Ik ben er van overtuigd dat het zich vermenigvuldigd :) Toch vreemd om mijn kamer nu weer zo leeg en kaal te zien, zoals het eruit zag toen ik hier 6 maanden geleden aankwam.

Morgen is het dan eindelijk zo ver, dan ga ik terug naar huis. Ik verheug me er erg op om iedereen weer te zien. Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad hier, maar nu het zo dicht bij komt om naar huis te gaan is dat stiekem toch ook wel leuk en spannend.

Gelukkig hoef ik me niet te vervelen als ik weer terug ben, want in augustus doe ik mee aan de internationale introductie in Nijmegen. Waarbij ik nieuwe internationale studenten wegwijs ga maken in Nijmegen. Hiermee kan ik toch nog een beetje het Erasmus gevoel vast houden terwijl ik weer thuis ben.

Gr's Pauline

  • 22 Juli 2014 - 21:05

    Corry:

    Raar he dat het nu al zo dichtbij is.
    6 maanden geleden was je net vertrokken en nu bij je weer bijna thuis.
    Ongelooflijk.

    Maar je hebt nu ook 6 maanden ervaring opgedaan in het beroep waar je voor studeert, en daar heb je denk ik heel veel van opgestoken, en dat komt dadelijk ook weer van pas.

    Nu heb je even vakantie en dan je laatste jaar, wow nu al.

    Groetjes en tot zaterdag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Nydalahöjden

Stage in Umeå (Zweden)

Ik ga naar Umeå voor mijn eerste Masterstage.

Recente Reisverslagen:

25 Juli 2016

Reunië 2.0

05 Juli 2015

Reünie

31 Juli 2014

Weer thuis!

22 Juli 2014

De laatste uurtjes

22 Juli 2014

Zomer2.0
Pauline

Actief sinds 09 Sept. 2013
Verslag gelezen: 400
Totaal aantal bezoekers 159734

Voorgaande reizen:

01 Maart 2017 - 29 Februari 2020

PhD in Parijs

11 November 2016 - 14 November 2016

Citytrip Parijs

27 Juli 2016 - 06 Augustus 2016

Vakantie Wenen en Slovenië

02 Februari 2016 - 04 Februari 2016

Innsbruck

13 Oktober 2015 - 18 Oktober 2015

London

25 Juli 2015 - 07 Augustus 2015

Vakantie Slovenië

17 Januari 2014 - 23 Juli 2014

Stage in Umeå (Zweden)

Landen bezocht: