Nog 5 nachtjes slapen - Reisverslag uit Roggel, Nederland van Pauline Roost - WaarBenJij.nu Nog 5 nachtjes slapen - Reisverslag uit Roggel, Nederland van Pauline Roost - WaarBenJij.nu

Nog 5 nachtjes slapen

Door: Pauline

Blijf op de hoogte en volg Pauline

12 Januari 2014 | Nederland, Roggel

Hallo allemaal,

Over 5 dagen is het al zover, dan vertrek ik naar Zweden. Maar voor het zover is moet ik eerst nog mijn koffers gaan inpakken. Ik ben al goed op weg, maar het blijkt toch lastig om je leven voor in half jaar in twee grote koffer te proppen.

Verder is alles ondertussen geregeld, en heb ik zelfs al een kamer gevonden in Umeå. Namelijk in een studentencomplex van de universiteit. Mijn kamer ligt zo'n 2 km van de uni af en zo'n 4 km van het centrum. Wanneer ik een fiets heb is het dus makkelijk te doen. De kamer die ik gekozen heb (jaja, wat een luxe) heeft een eigen badkamer en verder een gedeelde huiskamer/keuken met 6 personen. Mijn kamer is op de vierde verdieping, waar ook de wasserette is.

Voor dat ik kan gaan, moet ik eerst nog een paar tentamens maken. Maar daarna kan het avontuur echt beginnen. Ik heb er heel veel zin in, maar aan de andere kant is het ook best wel eng om alleen naar het buitenland te gaan. Ik hoop maar dat alles goed gaat, en zal jullie snel weer op de hoogte brengen als ik veilig aangekomen ben op mijn studentenkamer.

Gr's Pauline

  • 12 Januari 2014 - 19:16

    Corry:

    Ja Pauline dat geloof ik je graag dat het best eng is. Maar aan de andere kant is het ook spannend. Heel nieuwe mensen ontmoeten en ermee omgaan. Maar dit wordt ook een ervaring waar je veel van opsteekt. En persoonlijk ben ik ervan overtuigd dat je alles aan kan. Dus succes van Corry

  • 13 Januari 2014 - 14:17

    Conny Mooren:

    Hoi Pauline,

    Heel veel plezier in Umea, je hebt 't hartstikke goed voorbereid!

    Gr.
    Conny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Roggel

Stage in Umeå (Zweden)

Ik ga naar Umeå voor mijn eerste Masterstage.

Recente Reisverslagen:

25 Juli 2016

Reunië 2.0

05 Juli 2015

Reünie

31 Juli 2014

Weer thuis!

22 Juli 2014

De laatste uurtjes

22 Juli 2014

Zomer2.0
Pauline

Actief sinds 09 Sept. 2013
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 159719

Voorgaande reizen:

01 Maart 2017 - 29 Februari 2020

PhD in Parijs

11 November 2016 - 14 November 2016

Citytrip Parijs

27 Juli 2016 - 06 Augustus 2016

Vakantie Wenen en Slovenië

02 Februari 2016 - 04 Februari 2016

Innsbruck

13 Oktober 2015 - 18 Oktober 2015

London

25 Juli 2015 - 07 Augustus 2015

Vakantie Slovenië

17 Januari 2014 - 23 Juli 2014

Stage in Umeå (Zweden)

Landen bezocht: