Vakantie voor de deur - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Pauline Roost - WaarBenJij.nu Vakantie voor de deur - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Pauline Roost - WaarBenJij.nu

Vakantie voor de deur

Door: Pauline

Blijf op de hoogte en volg Pauline

05 Augustus 2017 | Frankrijk, Parijs

Hallo allemaal,

Met de vakantie voor de deur zal ik jullie even een korte update geven. Vorig weekend was ik jarig (jippie) en was ik in Nederland om dit te vieren. Ik heb er heel erg van genoten om iedereen weer te zien! Dat op zich was al een mooi verjaardagscadeau, maar natuurlijk mochten de echte cadeautjes ook niet ontbreken. Dus nogmaals bedankt allemaal! Het was nog een hele klus om alles me te krijgen naar Frankrijk in mijn koffertje. De meeste boeken, films etc. hebben ondertussen een plekje in mijn boekenkast gekregen tussen de rest.

Dit weekend staat er weer een reis voor de deur, namelijk de vakantie. Ik ga samen met mijn ouders naar Zuid-Frankrijk om even uit te rusten. Ik zou graag willen zeggen een welverdiende vakantie, maar ik kan niet zeggen dat ik nu al zo veel gedaan heb op het werk. Ik ben namelijk pas zo'n twee weken geleden begonnen met de echte experimenten. Daarvoor heb ik me hier vooral op voorbereid met lezen, technieken leren en oefenen. Nu is het echte werk dus begonnen. De eerste experimenten gingen helaas niet helemaal zoals gepland, maar hopelijk kan ik na de vakantie vol goede moed weer verder, want dan begin ik gelijk weer met de volgende experimenten.

Maar voor het zover is dus eerst mijn zomervakantie. Zoals gezegd ga ik met mijn ouders mee naar Zuid-Frankrijk voor 10 dagen. Die zijn op dit moment met de auto aan de reis begonnen, en ik zal zometeen de trein nemen om ze halverwege te ontmoeten. Morgen reizen we dan samen verder. Er zijn nog weinig plannen voor de vakantie, maar ik zal jullie natuurlijk op de hoogte houden van welke nieuwe plaatsen ik heb bezocht.

Zonnige groetjes,
Pauline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pauline

Actief sinds 09 Sept. 2013
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 159708

Voorgaande reizen:

01 Maart 2017 - 29 Februari 2020

PhD in Parijs

11 November 2016 - 14 November 2016

Citytrip Parijs

27 Juli 2016 - 06 Augustus 2016

Vakantie Wenen en Slovenië

02 Februari 2016 - 04 Februari 2016

Innsbruck

13 Oktober 2015 - 18 Oktober 2015

London

25 Juli 2015 - 07 Augustus 2015

Vakantie Slovenië

17 Januari 2014 - 23 Juli 2014

Stage in Umeå (Zweden)

Landen bezocht: